Uživatelský avatar
od tomb
#186 Tento post je citací prvních zkušeností mého zákazníka pana Z. B. se čtečkou PocketBook Ultra:

Předně nejsem odborník, je to první čtečka, kterou jsem měl v ruce.

- VZHLED – super, super, super. To se jinak nedá nazvat. Design čtečky je naprosto dokonalý. A jestli nikdy nevyužiju foťák (jako jednu z hlavních devíz tohoto modelu), tak ta koupě stála za to. Barva bílá je perfektní moderní. Myslí si ale, že i ta tyrkysová zelená bude super. Mohl bych obě barvy a těžko se vybíralo, která je hezčí. Hnědou bych určitě já nekoupil….

- Materiál – super. Čtečka se velmi příjemně drží a materiál se zdá být kvalitní…

- Ovládání – v pohodě. Je potřeba si trošku zvyknout na to, že dole v té černé oblasti ta tlačítka nejsou vidět (což je pozitivní z pohledu designu). Ale dá se na to v pohodě zvyknout a ještě k tomu rychle. Možné ta tlačítka na zadní straně by stále za vylepšení. Trošku mám pocit, že stisk není jistý a musí se na ně dost tlačit…

- Funkčnost – jak jsem avizoval, první čtečka a tak spokojenost. Menu je dost intuitivní, takže až si přečtu manuál zjistím i další detaily. Ale bez přečtení manuálu je člověk schopen čtečku okamžitě používat. Jediné, co mě překvapilo, tak 2x se mi stalo, že dokument v PDF se při čtení najednou zasekla nešlo pokračovat. Ani dopředu, ani zpět, dalo se jen vyskočit z knihy do hlavního menu a knihu vymazat a znovu nahrát… Toto jsem nakonec obešel pomocí přiložené aplikace (nevím už to jméno). Překonvertoval jsem PDF do EPUB a jelo to bez problému. Tak jsem u PDF dokumentu setkal s tím, že byl strašně světlý, špatně čitelný. Opět po konverzi se to spravilo. Navíc tou konverzí do EPUB získá uživatel možnost přizpůsobení textu velikosti. Tedy když zvětším text, upraví čtečka řádky. To je super vlastnost. Nezkoušel jsem jiné formáty, ale v tuto chvíli bych doporučil vše nejprve zkonvertovat do EPUB a pak teprve číst :-)

- Jinak ta aplikace se mi velmi líbí , myslím, že její využití bude velké !!!